pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

31.1.2013

New discussion מחפש תפקיד בהנדסה/NPI או באבטחת איכות

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה

Alex Tepper has started a discussion: מחפש תפקיד בהנדסה/NPI או באבטחת איכות

"יש לי נסיון מצטבר של 20 שנה בתחום ההנדסה והאיכות. עבדתי במגוון רחב של חברות מולטידיסיפלינריות, הניסיון התעסוקתי שלי כולל ניהול צוות עובדים וביצוע בפועל של משימות בתחום ההנדסה ואבטחת איכות. הקמתי מחלקת הנדסה ויש לי נסיון רב בתחום אבטחת איכות (מנהל אבטחת איכות מוסמך) אינטגרציה, בקרת איכות QC ותקני  IPC610/620,  תהליכי תפעול כגון רכש, תפ"י וניהול ייצור, ניהול קבלני משנה, תהליכי ייצור וטכנולוגיות ייצור (מכאניקה, אלקטרוניקה, כבלים ועוד), הנדסת רכיבים, בקרת תצורה, העברה מפיתוח לייצור, בניית עצי מוצר, כתיבת מסמכים, סיקור והסמכה של קבלני משנה בכל תחום ועוד. יש לי ידע טכני רב, אני מקצועי ובעל יכולות מגוונות, אוטודידקט ובעל יחסי אנוש מעולים. אני אשמח לקבל הצעות עבודה בתחום, אפשרי גם הצעות עבודה בתחום אבטחת איכות בעיקר בתחום האלקטרוניקה ותקן איכות ISO9001:2008. אני זמין באופן מיידי לעבודה דוא"ל: alextepper@gmail.com"

Is this a job posting? Flag as job »
Is this discussion not suitable for the group? Flag as Inappropriate »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה