28.1.2013

New discussion לחברתנו דרוש/ה עובד/ת ליישום מערכות במוקדי שירות ולתמיכה שוטפת

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה

Rahav Barkay has started a discussion: לחברתנו דרוש/ה עובד/ת ליישום מערכות במוקדי שירות ולתמיכה שוטפת

"תיאור: • לחברתנו דרוש/ה עובד/ת ליישום מערכות במוקדי שירות ולתמיכה שוטפת. • הכשרה תינתן ע"י החברה, ברמה הגבוהה ביותר בישראל. • העבודה באיזור תל-אביב. • היקף חצי משרה התפקיד כולל: אפיון צרכים, הגדרה ומימוש במערכות מוקדי השירות ומכירה דרישות: • נסיון ביישום ותמיכה של מערכות • בעל/ת יכולת שירותית, יכולת לימוד עצמי גבוהה • עצמאי/ת ושיטתי/ת בבצוע המשימות. • בעל/ת ידע בתחום מערכות CTI, IVR, PBX, מרכזות IP • יתרון לידע במערכות Nortel, Symposium, MPS, Avaya, Alcatel, Composit, Genesys נא לפנות: maya@solver.co.il"

Is this a job posting? Flag as job »
Is this discussion not suitable for the group? Flag as Inappropriate »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2012, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה