למשרד רו"ח במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה. שעות העבודה 09:00-18:00, עם נכונות לעבוד שעות מעבר לכך כשנדרש. תיאור התפקיד- התפקיד כולל עבודות מנהלה ומזכירות כגון מענה טלפוני, תיוקים, ניהול יומן ותיאום פגישות ועוד. התפקיד כולל עבודות אדמיניסטרציה ומזכירות, כגון ניהול יומנים ולו"ז, עבודה מול רשויות ומוסדות, גבייה, ועוד. דרישות התפקיד- ניסיון בתחום מזכירות ואדמיניסטרציה שליטה ביישומי OFFICE יכולת ניסוח בכתב ובע"פ יכולת עבודה תחת עומס ומעקב אחר מספר משימות במקביל יחסי אנוש טובים ייצוגיות ראש גדול, חריצות ונכונות להשקעה שילחו ל http://ift.tt/2cSh8Uw
from jobswipe.co http://ift.tt/2cSh8Uw
צפה במשרה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה