pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

22.9.2016

היי חברים! לשתף לשתף לשתף בבקשה!!!!! (או להקפיץ) ( למעשה חשבתי שמצאתי

היי חברים! לשתף לשתף לשתף בבקשה!!!!! (או להקפיץ) ( למעשה חשבתי שמצאתי שותפה ...אבל היא לא נראית לי רצינית- חמקנית כזאת... אז החלטתי לנסות שוב ולהתקדם לבד) היי חברים! (לפנות אך ורק בפרטי) אני בת אל בת 35 מאשקלון לאחרונה החלטתי לעשות את זה לבד אחרי שהשתתפתי בפרוייקט של מעבר לדירה באופן עצמאי. כמי שמרותקת לכסא גלגלים אך עצמאית לגמרי מחוצה לו, זה האתגר הבא שאני רוצה לנצח. זה לא יקרה מהר אני יודעת שהכל לוקח זמן.. אבל בינתיים אני מחפשת שותפה לדירה. (חשוב לציין שאני נשארת באשקלון... כי אני לא יכולה לעזוב את החברים והמשפחה המדהימים שיש לי) הדרישות שלי מהשותפה: שתהיה עם חוש הומור (סתם סתם זה בצחוק.. אתם כבר מכירים אותי ;)) וגיל שפוי (28 ומעלה)-רצינית לגמרי! אשמח אם תשתפו :) תודה מראש בת אל נ.ב- למעוניינות ולשאלות: יש לפנות בדואר האלקטרוני: בתודה רבה, בת אל עזורה היי חברים! לשתף לשתף לשתף בבקשה!!!!! (או להקפיץ) ( למעשה חשבתי שמצאתי

from jobswipe.co http://ift.tt/2cn2K4Q

צפה במשרה ושלח קורות חיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה