pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

24.9.2012

New job IT הזדמנות מתלמדת / יועץ בישראל

LinkedIn Following

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה
  • Subject: IT הזדמנות מתלמדת / יועץ בישראל

John Erick Lumagui posted a job: IT הזדמנות מתלמדת / יועץ בישראל

"תיאור תפקיד: עמדה: מדריך / ה ויועצים / מערכות מידע (40 משרות) פורסם: נובמבר / דצמבר 2012 משך: מאי 2013 מיקום: ישראל, תל האביב מחפש מדריכים / s ויועצים / הטמעה של יישומים עבור מערכות מידע, אשר יכול / למלא את הדרישות הבאות: - בוגרי מדעי מחשב מערכות מידע / IT או ניסיון מקצועי עם רקע אקדמי - ריבית בERP הכישורים (חשבונאית / הפצה / הפקה) - כישורי שפה: אנגלית (מתקדם), בעברית (חובה) - מיקום: תל האביב - מוכן לנסוע ברחבי הארץ (מיקומי לקוחות / מפעלים) - התחייבות למינימום של 6 חודשים, עם אופציה לחידוש לטווח ארוך תפקידים ותחומי אחריות: - הדרכה, תמיכה, ועבודה עם לקוחות כדי לייצב את המערכת החדשה (ERP) - השתתפות במחזה הקורס וההדרכה של המערכת החדשה (ERP) מעוניין אנא שלח את הפרטים הבאים ל-- johnerick31@yahoo.com - קורות חיים (יחד עם ניסיון רלוונטי) - משכורת נוכחית של העתקה (אם רלוונטי) - פרטים ליצירת קשר (טלפון ודוא"ל) תפקיד לגברים ולנשים כאחד."

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2012, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה