pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

31.12.2012

New discussion שדרוג קורות חיים

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה

Yinon Elroy LION has started a discussion: שדרוג קורות חיים

"האם נאמר לכם לאחרונה שהדרך לכתיבת קורות חיים בתקופה שלנו שונה לחלוטין ממה שהיה בעבר? האם הוצפתם בסטטיסטיקות המראות כמה קורות חיים נשלחות לכל משרה? האם נאמר לכם שהמיון הראשונה נעשה ע"י מחשב והסיכוי שדווקא אתם תעלו שואף לאפס? האם בעקבות כך קיבלתם הצעה מחברה/יועץ/יודע לסייע לכם בכתיבת קורות החיים כך שהם הראשונים שיעלו? ובכן כגודל המורכבות של חיפוש העבודה, כך עולה וצומח שוק יועצים טוענים שמפתח הפלא בידיהם אני לא יכול להציג סטטיסטיקות כמה יועצים הצטרפו לשוק זה אבל לפי כמות ההצעות המגיעות אלי, ככל הנראה ישנה עליה משמעותית האם בידינו, מחפשי העבודה ישנו המפתח לבחירת היועץ הנכון? האם בכלל יש דבר כזה והאם באמת יש יכולת בידי יועץ כלשהו לעשות נפלאות? אני אישית ניסיתי אחד כזה וראה זה פלא, לא קיבלתי אפילו הצעה אחת לקורות החיים שאותם שלחתי יתרה מזו, כאשר שלחתי את קורות החיים הללו (המשודרגים, כפי שזה נקרא) לחברה אחרת, קיבלתי חוות דעת שלילית עליהם אשמח לשמוע מניסיונם של אחרים ינון"

Is this a job posting? Flag as job »
Is this discussion not suitable for the group? Flag as Inappropriate »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2012, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה