pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

26.12.2012

New discussion מהנדסי תוכנה לעבודה בארה"ב

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה

Menashe Haskin has started a discussion: מהנדסי תוכנה לעבודה בארה"ב

"חברת LAB126, חברת הבת של אמזון שעשתה את קינדל, מחפשת מהנדסי תוכנה מעולים להשתלבות בפיתוח מוצרי הדור הבא שלנו. אני אישית מחפש אנשי קרנל, אבל החברה מחפשת תחום מאוד רחב של מהנדסי תוכנה - בעצם הכל חוץ מ-back-end ו-GUI, ואני אשמח לעזור למי שאוכל. החברה ממוקמת בקופרטינו (עמק הסיליקון). כמובן שלבעלי אזרחות אמריקאית יש יתרון, אבל מנסיוני קיימת אפשרות להוצאת ויזת עבודה למתאימים. אנשי קרנל, REAL-TIME, EMBEDDED, ויירלס, BLUETOOTH, אנדרואיד וכל השאר מוזמנים לשלוח לי קו"ח (באנגלית...) ל- resume4menashe@mail.com"

Is this a job posting? Flag as job »
Is this discussion not suitable for the group? Flag as Inappropriate »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2012, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה