pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

25.7.2013

New job Customer Service Manager

LinkedIn Following

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה
  • Subject: Customer Service Manager

Adi Reiter (3000+ connections) posted a job: Customer Service Manager

"Responsibilities: Manage an 8 reps E-Commerce Service and community/social team Serve as a liaison between the customers and the company to establish bi-directional feedback and improve customer satisfaction Take an active part in the Consumer P&L unit and share responsibility to achieve business goals Requirements: Minimum 3 years of team management Native English speaker Solid Experience in the internet world, updated with internet technologies and trends Experience in social media and /or managing communities Experience working in a global company. Experience with US market oriented customer service is an advantage. Strong presentation and communication skills Strong analytical and business process skills CV’s to adir@liveperson.com"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה