pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

23.10.2013

New job PHP-עם ידע ב Java דרוש תוכניתן

LinkedIn Following

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה
  • Subject: PHP-עם ידע ב Java דרוש תוכניתן

liat schwartz posted a job: PHP-עם ידע ב Java דרוש תוכניתן

"לחברת היי טק מובילה (במסגרת מיקור חוץ) דרוש תוכניתן Java עם ידע ב- PHP דרישות חובה : ניסיון מוכח בתכנות PHP (version 5), .Net or Java של לפחות 4 שנים, ניסיון בפיתוח אתרים, הבנה מעמיקה של object-oriented programming ( OOP ) ו- object-oriented design (OOD) principles, ידע של PHP , JavaScript , HTML, XML, XSL, ניסיון בעבודה עם מסדי נתונים, ניסיון ב- Linux ו-Apache, תואר ראשון במדעי מחשב או תואר מקביל, ניסיון מוכח והבנה מעמיקה של מערכות ארגוניות (enterprise systems), ניסיון עם פלטפורמות תיכנות (Spring, Hibernate, Zend, Simfony ), ניסיון עם פלטפורמת CMS Drupal, Joomla , Moodle, WordPress, Wiki , MindTouch יתרון משמעותי: ניסיון בהובלת צוות של מפתחים, ניסיון MySQL, ניסיון ב- J2EE. יתרונות: ניסיון דומה בחברה גדולה ,ניסיון עם מערכות גדולות התומכות במספר רב של עסקות ( מיליון ביום) ניסיון עם Cshell, Perl, ניסיון ב- Design Pattern, ידע או ניסיון ב- Bourne shell. קורות חיים ל- info@hcs-il.com"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה