pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

26.6.2012

תמיד אמרת שאת/ה מוכן/ה לשלם כדי שימצאו לך עבודה?

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה
  • Subject: תמיד אמרת שאת/ה מוכן/ה לשלם כדי שימצאו לך עבודה?

היי-טקיסט/ית ומחפש/ת עבודה חדשה?
נמאס לך לשבת בבית ולחכות לראיונות?
בשביל זה אנחנו כאן!
אני, יחד עם צוות ג'ובהאנט, נלווה אותך יד ביד עד למשרת החלומות שלך, בליווי אישי, מחוייב לתוצאות מעולות. אתם מוזמנים לחווית חיפוש חדשה וממכרת, הציצו בתגובות:

מהנדס חומרה:
"מרגע שהתחלתי את התהליך זומנתי לאין ספור ראיונות וקיבלתי הרבה הצעות עבודה, וניתנה לי הפריבילגיה לבחור את הדבר המתאים לי ביותר.
תודה על האדיבות, היחס הנוח והשירות המעולה"

מהנדס תוכנה:
"תודה רבה לכם אתם פשוט אחלה חברה. אולי הדבר הכי נכון שעשיתי עד עכשיו בחיי זה שהשתמשתי בשירות שלכם"

למד עוד על החוויה דרך ההמלצות:
http://www.linkedin.com/company/jobhunt/jobhunt-service-71485/product

תשלום לאחר מציאת עבודה בלבד! לא מצאת - לא שילמת
(למעט דמי רישום)

שלח/י קו"ח עכשיו ואחזור אליך באופן אישי:
moran@jobhunt.co.il

Posted By Moran Shindler (moran@jobhunt.co.il) ♣

View or add comments »

Don't want to hear from the manager? Unsubscribe here

 
This email was intended for Anat Levy. Learn why we included this. © 2012, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה