pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

29.8.2013

New discussion היזהרו מעוקץ אפשרי!!! - חברת Total Gas and Oil, Bellair Travel, ראיון בלונדון ...

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה

Mottie Nunberg has started a discussion: היזהרו מעוקץ אפשרי!!! - חברת Total Gas and Oil, Bellair Travel, ראיון בלונדון ...

"בתחילת חודש אוגוסט 2013 נחת מייל בתא הדואר שלי הכולל מכתב מרשים של הצעת עבודה מדרירקטור משאבי אנוש של חברת Total המסביר כי נבחרתי מרשימה סופית של נבחרים בניהול פרויקטים בכירים וגלובלים. המייל כלל הצעת עבודה אטרקטיבית אולם נדרש להופיע לראיון בלונדון בתאריך 30.08.2013. ( הוגדר מקום, כתובת וכו'). כמו כן צורף מכתב אדיב ומנומס המסביר כי עלי לשלם מראש את הוצאות טיסה ואירוח במלון וכי כל ההוצאות יוחזרו ישירות בתום ראיון העבודה, שבו גם תוגדר המשכורת ומעוד התחלת תעסוקה. עלות הנדרשת לשלם מראש 1200 יורו !!! באמצעות כרטיס אשראי !!! חלופת המיילים בתחילה הייתה מנומסת מאד.בדקתי באתרים ואכן וקיים שם כזה של דירקטור בחברת TOTAL וגם בחברת הנסיעות. בחלופת המיילים טענתי כי עלות הנסיעה אמורה להיות על חברה גדולה כגון Total ואז הלכו ופחתו תשובות למיילים . ומה קרה בסוף??? הטלפון היעודי נאלם דום, ויש הודעה קולית מוזרה, אין מענה לשום מייל, -- ייתכן וזה היה עוקץ מושלם, חשבו על זה שבמידה ויש בעולםו 1000 פריירים שהיו נענים לשלוח כסף, היו הללו מרווחים מליון יורו! *** באם הצלחתי להזהיר מי מכם חברים שבקבוצה, היה שווה לכתוב זאת, אגב זה יכול להתרחש גם בארץ... מוטי נונברג"

Is this a job posting? Flag as job »
Is this discussion not suitable for the group? Flag as Inappropriate »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

2 תגובות:

  1. בדיוק מה שקרה לי:

    שלום לכולכם ביהיה בסדר -
    אני אבי,
    מהנדס תעשייה בן 31 מהמרכז.
    חשוב לי לשתף את כולכם במשהו מעניין ומצער שקרה לי השבוע;

    בזמן שאני מחפש בקדחתנות עבודה בתחום ההנדסה וההי-טק, שלחתי את קורות החיים שלי בלינקדאין לחברות בינלאומיות מכיוון שאני דובר אנגלית, איטלקית וגרמנית ברמה טובה. טובה מאוד אפילו.

    לשימחתי לכאורה, חזרו אליי מחברת האנרגיה הענקית
    TOTAL GAS AND OIL COMPANY שהמטה שלה נמצא בצרפת. קיבלתי מייל מפורט ומרשים ביותר, שמסביר לי עד כמה הם התלהבו מהעבר המקצועי שלי ושהם מייעדים אותי לתפקיד יוקרתי של מנהל פרויקטים בכיר. פה חשדתי..
    זימנו אותי לכאורה לראיון עבודה בלונדון ב-26 לספטמבר החודש.

    התהליך היה נראה כל כך רשמי ומרשים, עד שכמעט התפתיתי ליפול למחשבה על כמה שאני מוכשר וכמה כיף ש"הסתדרתי" על ג'וב יוקרתי...

    רק דבר אחד - הם ביקשו לשלוח להם כסף, משהו כמו 1200 ליש"ט(!), שיהווה ביטחון וערובה לכך שבאמת אגיע לראיון. כמובן, שהכסף יוחזר במלואו בנחיתה.

    מבדיקה קצרה באינטרנט, גיליתי (כמובן) שאם משהו הוא טוב מדי כדי להיות אמיתי אז.. הוא.. לא.

    החברה הנ"ל קיימת, שמות האנשים שבהם הם השתמשו באמת מכהנים כמנהלים בה, אפילו החתימה על המכתב אמיתית לחלוטין. רק שהעבודה היא לא אמיתית בכלל.

    מדובר בעוקץ הניגרי בגלגולו הנוכחי, שאני מופתע לראות עד כמה הוא רץ חזק בימים האחרונים.

    אני משוכנע שהרבה אנשים מובטלים מצאו את עצמם מרומים וחסרי... הסכום המבוקש ושהם פשוט מתביישים להיחשף.

    למזלי הרב, לא שילמתי, אבל הייתי קרוב יותר ממש שהייתי רוצה להודות. התחושה הזאת מאוד חמוצה.

    פניתי לנציגי החברה הרשמיים ולאינטפול והזהרתי אותם. אני משתף אתכם כדי שאולי עוגמת הנפש הנוראית הזו תימנע ממישהו שמפנטז כרגע על ניהול פרויקט אנרגיה רב-לאומי בשכר חלומי

    השבמחק
  2. גם אני קבלתי הצעה זהה מחברת TOTAL לראיון עבודה בלונדון עבור תפקיד של כמנהל פרוייקטים בלונדון. הם בקשו שאפנה לחברת נסיעות בלונדון בשם BELAIR ואשלם מראש ואז אחרי הראיון יחזירו לי את הכסף. שיטוט מהיר ברשת גילה שמדובר בעוקץ שרבים נפלו בו

    השבמחק