pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

20.8.2013

New job Data Center לחברת טבע תעשיות פרמצבטיות דרוש/ה מנהל/ת

LinkedIn Following

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה
  • Subject: Data Center לחברת טבע תעשיות פרמצבטיות דרוש/ה מנהל/ת

Orna Porat Berger אורנה פורת ברגר posted a job: Data Center לחברת טבע תעשיות פרמצבטיות דרוש/ה מנהל/ת

"התפקיד כולל: וידוא תיקון בזמן של ציוד תקול או מיושן. וידוא תפעול ותחזוקה תקינים של כל הציוד. ניהול מו"מ וניהול שוטף של ספקים וקבלנים לביצוע עבודות תשתית, תחזוקה ופיתוח באתר. אחריות לקבלת כל האישורים הנדרשים. ניהול צוות NOC. דרישות התפקיד: 5-3 שנות ניסיון בניהול מתקן Data Center או דומה הבנה של תשתיות IT 5-3 שנות ניסיון בניהול צוות/משמרת במתקן תעשייתי - יתרון ידע במתח גבוה (כולל UPS, PDU, שנאים, גנרטורים וכד') - יתרון ידע במערכות חימום, קירור, מיזוג אויר, HVAC - יתרון השכלה או הסמכות בתחום החשמל / מיזוג אויר - יתרון העבודה במשרה מלאה במשרדינו בשוהם, ודורשת זמינות 24/7 שליחת קורות חיים, בצירוף מספר המשרה (5519), באמצעות דוא"ל לכתובת: Generic.Cvweb@teva.co.il"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה