pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

19.6.2014

New discussion מוביל הנדסת איכות התכן בכיר

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, נקי מחברות השמה ואאוטסורסינג

Keren Shorer has started a discussion: מוביל הנדסת איכות התכן בכיר

"לחברת אספקט הדמיה העוסקת בפיתוח מערכות MRI מתקדמות דרוש/ה מוביל הנדסת איכות התכן בכיר; מהנדס איכות התכן אחראי על על הובלת איכות התכן של מוצרים רפואיים ותעשייתיים, תמיכה בעמידה בדרישות האיכות והרגולטוריות למוצרים ובהגשות הרגולטוריות אחריות וסמכות: תמיכה בתהליכי הפיתוח והתכן של המוצרים השונים לאורך מחזור החיים של פיתוח המוצר, השתתפות בסיקרי תיכון, תמיכה בצוותי הפרוייקטים על מנת להשיג עמידה בתקנים הרלוונטיים. הובלה והנחיה של תהליך ניהול הסיכונים למוצר. השתתפות בתהליכי הגדרת המוצר, קביעת דרישות, תוצרי התכן, שינוי התכן. השתתפות בתהליך העברת הפיתוח לייצור. תמיכה בתהליכי התיקוף של המוצר (V&V ). בנית תכנית איכות לפיתוח המוצר. קביעת דרישות התקינה למוצר. חברות בצוות הפרוייקט (core team) . אשור אבני דרך של הפרוייקטים. תמיכה בתהליכי usability ו SDLC של המוצר. אישור ובחינה של defects בפיתוח המוצר. תמיכה בבנית תיקי פיתוח (DHF)ותיקי הגשות רגולטוריות לרשויות השונות. הובלת הפעילת המתקנת והונעת בחברה בכל תחומי האחריות (פיתוח), ייזום ומעקב אחרי פעילות מתקנת ואנליזה של מגמות בתהליכים השונים. שמירה על מדדים בהתאם ליעדים שנקבעו ע"י החברה; דווח לסקרי הנהלה וועדות CAPA . השתתפות פעילה בהכנות של החברה למבדקי איכות וייצוגה במסגרת תחומי האחריות. ביצוע מבדקים פנימיים בהתאם לתכנית המבדקים השנתית. דרישות התפקיד תואר ראשון בהנדסה, מדעים. הנדסה ביורפואית או הנדסת תכנה יתרון לפחות 5 שנות נסיון בפיתוח או הבטחת איכת התכן נסיון והכרה של תקני מערכת איכות חובה (דגש על איכות התכן), הכרות עם דרישות ה QSR ייתרון. נסיון בהבטחת איכות התכנה, (לא בדיקות תכנה) ייתרון הכרה של תחום המכשור הרפואי (פיתוחת ייצור). נסיון באיכות הפתוח במכשור רפואי ייתרון הסמכה כמהנדס איכות או אמינות ASQ.ISQ ייתרון. אנגלית ברמה גבוהה מאוד יחסים בין אישיים מעולים, יכולת תקשורת מעולה, הבנה של הסביבה העסקית, יכולת השפעה, יושרה, חשיבה בהירה. שיתוף פעולה חיובי עם פונקציות אחרות בחברה (פיתוח, הנדסהת ייצור). הסמכה כעורך מבדקים פנימיים ייתרון כפיפות : סמנכ"ל איכות ורגולציה קו"ח למייל hr@aspectimaging.com"

Is this discussion not suitable for the group? Delete discussion »
Should this member be removed from the group? Remove, Block and Delete All Contributions »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2014, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה