pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

19.6.2014

New discussion מוביל איכות ספקים ופעילות מתקנת

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, נקי מחברות השמה ואאוטסורסינג

Keren Shorer has started a discussion: מוביל איכות ספקים ופעילות מתקנת

"לחברת אספקט הדמיה העוסקת בפיתוח מערכות MRI מתקדמות דרוש/ה מוביל איכות ספקים ופעילות מתקנת; תאור התפקיד: מוביל איכות הספקים ופעילות מתקנת אחראי על הובלת איכות הספקים של המוצר ואופטימיזציה של עלות האיכות בעבודה מול ספקים ועמידה בדרישות הרגולטוריות למוצרים רפואיים ותעשייתיים. אחריות וסמכות: שיפור מתמיד של מדדי איכות הספקים בהתאם לתכנית האיכות של כל ספק. אישור בחירת ספקים באמצעות תהליכי הסמכה. בניה וביצוע של תכנית מבדקי ספקים בהתאם לרמות החשיבות והסיכון. הבטחת עמידת הספקים בדרישות של החברה ושל תקני האיכות הרלוונטיים. בנית יחסי גומלין חיוביים עם הספקים. הטמעת פריטים ומוצרים חדשים אצל הספקים. תקשור תלונות לקוח לספקים ומעקב אחרי יישום יעיל של פעילות מתקנת. תקשור בקשות שינוי של ספקים לחברה ואשור שלהם לפני הטמעתם על ידי הספק. טיפול ב"ספקים על תנאי" וספקים לא מתאימים. הדרכת ספקים על נהלי ותהליכי החברה בהתאם לנדרש. הובלת הפעילת המתקנת והמונעת בחברה בכל תחומי הפעילות (פיתוח, ייצור, רכש, מערכת איכות), ייזום ומעקב אחרי פעילות מתקנת ואנליזה של מגמות בתהליכים השונים. שמירה על מדדים בהתאם ליעדים שנקבעו ע"י החברה, דווח של איכות הספקים והפעילות המתקנת לסקרי הנהלה. השתתפות פעילה בהכנות של החברה למבדקי איכות וייצוגה במסגרת תחומי האחריות. דרישות התפקיד תואר ראשון בהנדסה, מדעים, תעשיה וניהול או תחום דומה לפחות 5 שנות נסיון בייצור הנדסה או הבטחת איכות בייצור או ספקים נסיון והכרה של תקני מערכת איכות חובה ((ISO9001/13485, הכרות עם דרישות ה QSR ייתרון. הכרה של תחום המכשור הרפואי (ייצור, רכש). נסיון באיכות ספקים ייתרון הסמכה כמהנדס איכות ASQ.ISQ ייתרון יחסים בין אישיים מעולים, יכולת תקשורת מעולה, הבנה של הסביבה העסקית, יכולת השפעה ומשא ומתן, יושרה, חשיבה בהירה. שיתוף פעולה חיובי עם פונקציות אחרות בחברה (פיתוח, ייצור). אנגלית ברמה גבוהה, שליטה גבוהה בכלי OFFICE, הכנת דוחות סטטיסטיים. נכונות לנסיעות במסגרת העבודה (~אחת לרבעון) כפיפות : סמנכ"ל איכות ורגולציה קורות חיים למייל hr@aspectimaging.com"

Is this discussion not suitable for the group? Delete discussion »
Should this member be removed from the group? Remove, Block and Delete All Contributions »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2014, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה