pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

30.6.2014

New discussion מהנדס /ת תקשורת ואבטחת מידע משרה חמה!!!

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, נקי מחברות השמה ואאוטסורסינג

liza Zafrani-Izhaki has started a discussion: מהנדס /ת תקשורת ואבטחת מידע משרה חמה!!!

"לחברה מובילה ומשגשגת במרכז דרוש /ה מהנדס /ת תקשורת ואבטחת מידע לתפקיד הכולל תחזוקה שוטפת במערכות התקשורת של החברה. ניהול והובלת פרויקטים בתחום תקשורת ואבטחת מידע. עבודה מול ספקים בפרויקטים של תקשורת ואבטחת מידע ובתחזוקה שוטפת של מערכות. דרישות: לפחות 3 שנים ניסיון בארגון Enterprise או בחברת אינטגרציה כמהנדס /ת תקשורת ואבטחת מידע. ידע וניסיון מוכח ברשתות מבוססות IP - חובה ניסיון מעמיק באינטגרציה והובלת פרויקטים בתחום תקשורת נתונים ואבטחת המידע ניסיון בכתיבת מסמכים HLD,LLD. ניסיון תפעולי בעבודה עם ציודי תקשורת מגוונים וטכנולוגיות כדוגמת: FW,IPS,DLP ,WAF , Load Balance,SSL-VPN , ידע וניסיון בתפעול מערכות FireWall של צ’קפויינט ופורטינט – חובה. הכרות עם עולמות ה-DATA והשירותים המתקדמים. ניסיון ורקע בהתמודדות עם אירועי א. מידע. ידע מעמיק בפרוטוקולי ניתוב בייחוד OSPF ו-BGP. תואר ראשון רלוונטי או הסמכה רלוונטית בתחום - חובה. ***קו"ח רלוונטיים יש להעביר למייל: lizaz@sabress.com***"

Is this discussion not suitable for the group? Delete discussion »
Should this member be removed from the group? Remove, Block and Delete All Contributions »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2014, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה