pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

13.3.2014

New comment on "חברות ההשמה לא חוזרות אליכם ? אתם בסדר אבל העולם השתנה !"

 
LinkedIn
 
 
 
משרות הייטק בין חברים, נקי מחברות השמה ואאוטסורסינג
 
 
 
חברות ההשמה לא חוזרות אליכם ? אתם בסדר אבל העולם השתנה !
 
רון שלום,
אני שם לב שבכל דיון חברות השמה הופכות לשק חבטה ולרב של כל מיני מתוסכלים.

הבא נציין עובדה פשוטה אחת הקיימת בתעשיית היי טק הנוכחית - יש מחסור עצום בעובדים. מי שלא מצליח למצוא עבודה זמן רב או שאין לו מספיק ניסיון, או שיש לו דרישות מיוחדות או שהוא פשוט לא טוב (מצקועית או אישיותית).

סיבה נוספת לבעיית מציאת עבודה היא אפליה מצערת על רקע של הגיל שמתחילה אצל מועמדים בני 45 ומעלה- שלדעתי אכן בעיה אמיתית ויש לטפל בה בהקדם אבל כרגע זה לא הדיון.

בתור בעלים של חברת השמה וחברת מיקור חוץ אני מאוד גאה במה שאני עושה. עד כה סידרתי עבודה ליותר מאלף איש והכנסתי לתעשיה קרוב למאה עובדים בתור מעסיק הראשון שלהם בענף. הם קיבלו ממני שירות בחינם. לא גביתי מהם כסף. לרב הם פונים אליי ולא הפוך. וכיוון שכך לא אמורה להיות אצלם כל תלונה.
זה נכון, בתנאי השוק של היום, לא אני ולא עובדות שלי לא מגיבים לרב המועמדים שפונים ו/או שולחים קורות חיים וזאת בעיקר מסיבות הבאות:

1. שולחים קורות חיים בתפוצה רחבה ולא ממוקדת
2. לא טורחים לקרוא הגדרת המשרה
3. לא טורחים להתאים קורות חיים לדרישות המשרה
4. שולחים קורות חיים למשרות לא רלוונטיות
וכך 80% מהמועמדים שאנו מקבלים ואני מניח שאר חברות השמה/לקוחות
אז כאשר המועמדים יתחילו לדאוג ולדייק, לכבד את זמן שלי ושלהם ולהתייחס ברצינות לתהליך חיפוש עבודה אזי אני מבטיח שנחזור למועמדים אלה ומועמדים אלה יטופלו בשמחה על ידי ושאר חברות השמה וגם לקוחות/חברות מגייסות בטוח שירצו להתקשר עם מועמדים מסוג זה.

אז לדעתי השינוי חייב לבוא קודם אצל המעומדים ואז נראה איך נתקדם משם...

לגופו של העניין - הצצתי במאגר שאתם מנהלים והתרשמתי שמדובר בסוג של ספאם - כמעט אין כל קשר לקטגוריות לפיהם מקוטלג המועמד למה שהוא יודע בפועל. נראה כי בניתם כלי פשוט אוטומטי שפשוט עושה פרסינג לקורות חיים של אנישם ומקטלג אותם אוטומטית ולרב בצורה שגויה. נכון שזה שירות חינם אבל גם חינם כזה סתם מבשבז לכולם את הזמן ואף לעיתים "שורף" מועמדים ומציג אותם כלא רציניים...

מציע כי תסדר את המאגר ואז תפרסם...


אדם
By Adam Beck
 
Like
 
 
Comment
 
 
Follow Adam
 
 
 
 
Want to stop receiving emails for new comments? Stop following this discussion »
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2014, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה