pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

25.3.2014

New discussion professional services

LinkedIn Groups

  • Group: משרות הייטק בין חברים, נקי מחברות השמה ואאוטסורסינג

Meirav Shir Yeffet מירב שיר יפת has started a discussion: professional services

"לחברת סטארט אפ ייחודית ומצליחה בתחום אבטחת מידע (באזור נתניה) אנו מחפשים איש/אשת professional services מובטח אתגר מקצועי משמעותי ויכולת התקדמות בתחום ! - מיועד למועמדים עם ניסיון של כשנתיים בתחום ומחפשים את המקום לצמוח ולהתפתח התפקיד כולל: הקמת Demo ללקוח תפעול ושדרוג כלי ניטור (ניתן ללמידה בתפקיד) מעקב תמידי שהמערכת למעלה ניטור והתראה של המערכת מענה שוטף ללקוחות שפונים עם תקלות / טיפול במתקפות או ארועים חריגים רקע נדרש : הכרות וניסיון עם טכנולוגיות WEB ולינוקס מתחום תקשורת נתונים / DevOps/ תמיכה עיסקית ISP ניסיון עם פרוטוקול HTTP התפקיד מתאים למועמדים עם רעב ללמוד ולהתפתח , עם סקרנות בריאה ויוזמה פריקים של התחום – מתוך אהבה ועיניין ! העבודה בסגנון של סמב"צ : סוג של מרכז בקרה משרה מלאה + ש"נ (24/7) – נכונות וזמינות לעבודות תשתית גם בלילה בעת הצורך התפקיד מאפשר למידה והתפתחות מעמיקה עם מע' לינוקס/ תפעול ענן ועבודה עם BIG DATA"

Is this a job posting? Flag as job »
Is this discussion not suitable for the group? Delete discussion »
Should this member be removed from the group? Remove, Block and Delete All Contributions »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2014, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה