pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

24.4.2013

New job Junior .NET Developer for Taptica

LinkedIn Following

  • Group: משרות הייטק בין חברים, לפני שמתפרסמות בלוחות וחברות השמה
  • Subject: Junior .NET Developer for Taptica

Hamutal Adler (חמוטל אדלר) posted a job: Junior .NET Developer for Taptica

"Taptica is looking for a talented, ambitious .Net developer to be a part of our amazing Development team! Job Requirements: • At least 1 years of experience in SW development of large /complex systems - Mandatory • Expert in .NET framework (.NET 3.5) server side development - Mandatory • Experience in large scale ASP.net application development - Mandatory • Experience of working with databases (/My SQL/SQL Server/Oracle) - Mandatory NoSQL- Advantage Please send your cv to Yulia.p@taptica.com"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

תגובה 1:

  1. זה בגלל הזמן אנשים להכיר את המלווה, בפעם הראשונה אני מבקש הלוואה היה כאשר אני רוצה להתחיל עסק טוב בשנת 2013, כי היה כאשר באתי במגע איתו הוא מציע לי את ההלוואה בשיעור של 2 אחוזים , אני צריך את ההלוואה של 65000 דולר לתקופה של 3 שנה לאחר שלוש שנים אני שילם את ההלוואה שלי בחזרה 2015 אני צריך הלוואה כדי להוציא את העסק שלי אני מבקש הלוואה בתוך אותה חברה כי מציעים לי הלוואה של 1 מיליון דולר כי אני צריך לקחת את העסק שלי מסחרי, אז אין אף אחד שיכול להגיד לי כי האיש הזה לא עזר לי בחיים, יש אנשים טובים שמוכנים לעזור לאנשים במצוקה, אם אתה מעוניין לקבל הלוואה הנה משאיל שיכול לעזור לך מר גרגורי אדוארדו דוא"ל החברה הוא gregoryeduardocompany@gmail.com

    אני שמח לדעת אותו בחיי ליצור קשר איתו בדוא"ל לקבלת מידע נוסף לקבל הלוואה gregoryeduardocompany@gmail.com

    גברת הילדגרד מייקל

    השבמחק