pic

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

28.1.2014

New discussion לא תאמינו איזו פנייה מדהימה קיבלה עובדת אינטל, שסייעה למאבטח עובד קבלן... זהירות מטלטל!

LinkedIn Following

  • Group: משרות הייטק בין חברים, נקי מחברות השמה ואאוטסורסינג

Ron Ozery has started a discussion: לא תאמינו איזו פנייה מדהימה קיבלה עובדת אינטל, שסייעה למאבטח עובד קבלן... זהירות מטלטל!

"from Vala Vaintraub: "היי, ולה? אני הבן של אלכסנדר, ראיתי את המס' שלך בפנקס שלו, ואין לו שם הרבה מספרים. הוא פשוט נפטר לפני 3 ימים. הבנתי ממה שהוא רשם ליד השם שלך שרצית לעזור לו עם הבעיות בעבודה." השיחה הזו כ"כ הפתיעה אותי שפתאום נעלמו לי המילים. שתקתי. "ולה, את שם?" שאל הבחור בצד השני. לפני כשבועיים הייתי במשמרת בעבודה. הלכתי לסיור בבניין בצד השני של הרחוב, שהוא לא בניין של אינטל אבל יש בו כמה קומות ששייכות "לנו" וצריך לבדוק שהכל בסדר שם בלילה. בכניסה יושבים תמיד מאבטחים של חברת קבלן, ביום ובלילה. המאבטח המבוגר פנה אלי ברוסית ושאל לשלומי. חייכתי ועניתי ששלומי טוב. "תגידי, גם עליכם עובדים במשכורות?" הוא שאל. לא כ"כ הבנתי על מה הוא מדבר. הוא הסתכל הצידה, מבויש קצת, ואמר שכל חודש "מעלימים" לו חלק מהשעות עבודה. פעם עשר שעות, פעם עשרים. הוא כבר דיבר עם המנהל עבודה, אבל שום דבר לא השתנה. הוא מפחד לעשות רעש. אחרי הכל הוא קרוב מאוד לגיל הפרישה, ועובדים בעייתיים תמיד אפשר להעלים. ומי יעסיק אח"כ אדם בן 65? איך הוא יביא לחם הבייתה? "לצעירים פה לא עושים את זה. יודעים שהם לא יקבלו את זה בשתיקה" הוסיף. בלעתי רוק, חושבת לעצמי איך באמת אמורים לנהל מאבקים עם פערי כוחות כאלה, בלי שליטה בבירוקרטיה או בחוק, בלי שפה. איך אנחנו לוקחים כמובן מאליו שכשנעשה לנו עוול אנחנו יודעים איך לפעול, או לפחות יש לנו את הביטחון המינימלי שיש לנו סיכוי. הקשבתי בדממה, אמרתי לו שאני סטודנטית למשפטים, והבטחתי לו שאני אבדוק מה אפשר לעשות. סיפרתי לו על עמותת "קו לעובד" שעוזרת במצבים האלה, וביקשתי ממנו שישמור את כל רישומי השעות אל מול המשכורת בפועל. שבוע לאחר מכן, אחרי שיצרתי קשר עם קו לעובד, התקשרתי לבקש ממנו שיביא משכורות למשמרת הבאה שלו ושמתישהו אני אאסוף את זה ממנו ואעביר הלאה. שמעתי בקולו שהוא שמח. היום, לפני שסיימתי את שיחת הטלפון המפתיעה עם הבן שלו, הוא אמר לי "את יודעת? 11 שנים הוא עובד בחברת אבטחה הזו ואפילו לא שלחו נציג להלוויה שלו או לשבעה!". ניתקנו ודמעות עמדו לי בעיניים. מי שהתווה את המושג "אנשים שקופים" כנראה ידע על מה הוא מדבר. Posted in Facebook by Vala Vaintraub http://goo.gl/pEfw1j"

Is this a job posting? Flag as job »
Is this discussion not suitable for the group? Flag as Inappropriate »

Stop receiving email for each new discussion

 
You are receiving Group Discussion emails. Unsubscribe.
 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה